غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

#1 فنگ شویی

کلا توی فنگ شویی خونه به 9 قسمت تقسیم میشه شغل، ازدواج و روابط دو نفره، روابط فامیلی، پول، سلامتی، حمایت، خلاقیت و فرزندان، علم و دانش ، موفقیت

 

((* این شکل رو برای آشنایی تون گذاشتم ، بعدا تر ها بیشتر توضیح میدم ، لطفا بر اساس اون چیزی رو توی خونه تون جابجا نکنید ، برای تقسیم بندی احتیاج به نقشه دقیق خونه هستش، ضمنا شما و جنوب این شکل با عرف فرق می کنه، الان جنوب بالاست، خواستید در نظر بگیرید اون قرمزه جنوب ه و مشکی ه شمال))

 

عوامل متعددی که هر دفعه یکی ش رو براتون میگم، روی انرژی اثر می ذاره و میتونه اوضاع زندگی رو خوب کنه و یا نه. ((بعدا کاملتر متوجه خواهید شد))‌

نور، صوت و حرکت عواملی هستند که می تونن انرژی رو به حرکت در بیارن

 

بنابراین هر چقدر انرژی آزادانه تر بتونه حرکت کنه ، اوضاع زندگی ما بهتر خواهد بود، در همین راستا اولین و اساسی ترین کاری که برای شروع فنگ شویی باید انجام بدیم رفع انباشتگی هستش ، ولی چون یکم کار زمانبری ه و اگه الان بگم فکر می کنم الان انجامش نمی دید ، درس اول و دوم رو با هم جابجا می کنم و دومی رو اول می گم که هم براتون انجام دادن و امتحان کردنش ساده تر باشه .

 

 

انرژی که ما از این به بعد بهش میگیم "چی" وقتی جریان داره از اتفاقهای سر راهش تاثیر می پذیره ، ولی این انرژی ه هوشمند نیستش، نمی تونه تحلیل خوب و بد بکنه ، بنابراین هر چیزی که شما توی خونه تون داشته باشید ، تابلوهای روی دیوار، مجسمه ها و ... توی زندگی شما خیلی خیلی تاثیر می گذارند، "چی"، نمی فهمه که اون مجسمه است و خود شما نیستید، اگه غمگین و تنها باشه الگوی اون رو میگیره و توی زندگی تون پخش می کنه ، یا بر عکس اگه پر از امید و نشاط و سر زندگی باشه ، باز هم پیغام اون رو میگیره و توی زندگی شما اثر خوب می گذاره

 

حالا به تابلوهای و مجسمه های زندگی تون دقت کنید ، بازی جالبی که وجود داره این هستش که تا از روی دیوار و یا جلوی چشم برش دارید و مثلا بذاریدش توی کمد، متوجه تغییر شرایط میشید ... (فوقش یکی ، حداکثر حداکثر دو روز شرایط تغییر میکنه و اینو احساس می کنید) 

 

چیزی که باید تمرین کنید، آشنایی با زبان نشانه هاست، به کائنات گوش بدید ، سعی کنید پیغام هاشو بگیرید اینجوری می تونید درک کنید کاری که می کنید اتفاق خوبی هستش یا نه ،‌ مثلا وقتی چیزی رو جابجا می کنید حواستون به تغییر رفتار ها ، تماسهای تلفنی و اتفاقات فیزیکی دور و برتون باشه

 

مثالها یا تجربیات خودم هستن ، یا قبلا جای دیگه ای از فنگ شویی می نوشتم تجربیات خوانندگانی که من نمی شناختمشون ، ولی با همین الگو رفتن زندگی هاشون رو بررسی کردن و تجربیاتشون رو نوشتن:

 

1.  - یه عکس آتلیه ای هنریییییی داشتم (از نظر عکاس) که توی اون عکس خوابیده بودم ، وقتی اون عکس روی دیوار بود من میرسیدم خونه ، هر چقدر هم سر حال بودم خوابم می گرفت، و وقتی از روی دیوار برش داشتم اوضاع درست شد

 

2. عکسهای تکی ای که خانم ها و آقایون از خودشون به دیوار می زنن باعث میشه خانم/ آقای اون خونه تنها بشه ، شرایطی براشون پیش بیاد که با هم نباشند ...... این رو به وفوررررر می تونید ببینید بنابراین تابلوی زن/مرد تنها  نمی ذاریم

a.      دخترخانمهای مجردی که دوست دارن ازدواج کنن هم لطفا عکس تکی شون رو به دیوار نزنند.

 

3. یکی از دوستان اولای زندگی کلی مسافرت می رفتن، بعد چون دو نفر بودن از همدیگه عکس می گرفتن و چون خوش‌ذوق هم بودن این عکسهای تکی خوشحالشون رو قاب میکردن و میزدن به دیوار خونه  ...... الان جوری شده زندگیشون که زن و شوهر هر کدوم تنها تنها می رن مسافرت 

 

4- یه مجسمه است که یه مادره که بچه اشو بغل کرده البته صورتاشون پیدا نیست و فقط فرم کلی بدنه ، همسرم وقتی اینو بهم میداد کلی با عشق و خوشحالی داد و گفت برای مادر و دختر آوردم حالا دیروز یهو یه چیزی تو ذهنم جرقه زد چند وقته که دخترم اصلا باباشو دوست نداره علنا بهش میگه برو دوستت ندارم . تو نیا پیشم . باباش هم خیلی ناراحته از این موضوع . جالب اینجاست که همش اسم ما رو جمع می بنده . مثلا میگه از دست تو و دخترت خسته شدم . یا تو و دخترت بمونید تو خونه من میرم بیرون که شما راحت باشید . در ضمن اکثر تفریح و بیرون رفتنمون من و دخترم دوتاییه حالا خودم فهمیدم که اینا مال اون مجسمه است

 

5- ما یه تابلوی خط داشتیم رو دیوار که این شعر روش بود: "دانی که چیست دولت/ دیدار یار دیدن" اصلا هم بنظر چیز بدی نمیاد ولی در ادامه این شعر اینه "در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن" حالا همین لغت گدایی باعث میشد با اینکه من درآمد نسبتا خوبی دارم و اول و وسط ماه (دوبار) دریافتش می کنم همش اول ماه منتظر پول وسط ماه باشم و وسط ماه منتظر سر ماه باشم !!! خلاصه همش پول نداشتم .... تابلو رو برداشتم درست شد همه چی :-o دیگه پولهام برام میموند (دریافتی م تغییر نکرده بودااا) 

6- سربازهای نیزه به دست هخامنشی هم تا جایی که دیدم ، دعوا درست می کردن .

 

7- تابلوهایی که ته اونها بسته است نمی ذاریم، مثلا یه راه که پرسپکتیو شده و انتهاش پیدا نیست (توی تابلوها زیاده) یا ته تابلو جنگله (معلوم نیست اونور جنگل چیه) ، معمولا تابلوهایی میذاریم که ته اونها آسمون پیدا باشه ..

 

8- کوهی که توی آب منعکس شده باشه نماد واژگونی و سقوطه ، کوه بهتره که پشت سرمون باشه ، اگه روبرومون باشه سد راهه ، ((( قابل توجه دسکتاپ(((

 

9- تابلوی شام آخر مسیح نماد خیانت ه و نمی ذاریمش توی خونه

 


10- تابلو/مجسمه لاک پشت و پروانه هم خوب نیستن ، لاک پشت زندگی رو کند می کنه و پروانه هم نماد عمر کوتاهه


توی فنگ شویی ساعت و آینه هم به دیوار نمی زنیم ، آینه هم اگر داریم روش رو می پوشونیم ...... (در مورد آینه ها بعدا تر مفصل تر توضیح میدم)

1. 

 

حالا دوستانی که علاقمند هستند می تونند تابلوها/مجسمه های خونه شون رو بررسی کنند و جریان اتفاقهای زندگی شون رو با اون ها پیدا کنند ......لطفا تجربیاتتون رو برام بنویسید.....

 

 

 

 

فنگ شویی

#1: مقدمه:

 

باز هم خیلی اتفاقی قسمت شد که من جایی شروع کنم و از فنگ شویی بنویسم، در تجربه قبلی م دوستای خیلی خوبی پیدا کردم و خیلی ها هم تجربه های موفقی تو زندگی شون بدست آوردن و من هم اینقدر فنگ شویی رو دوست دارم که حاضرم بارهای بار مطالبش رو تکرار کنم و مسلما خودم هم بیشتر یاد می گیرم


سعی می کنم توضیحاتم رو تا اونجایی که فکر می کنم کاربردی ارائه بدم و یا مثال مرتبط بزنم ولی اگه هر جایی شفاف نبود لطفا بپرسید تا بیشتر بگم


فنگ شویی در لغت به معنی باد و آب هنر ۳۰۰۰ساله چین باستان است که هدف آن برقراری هماهنگی و تعادل میان انرژی های پیرامون ما است


مبنای اون چیزی بوده که انسانها چند هزار سال پیش از اتفاقهای دو و برشون دریافتند مثلا به کوه تکیه می کردند و سمبل حمایتی بوده، به گیاه آب می دادن تا رشد می کرده و .... و حالا عقیده بر این هستش که اگه منزلمون را طوری بچینیم که با اون جریان هماهنگ باشه ، اتفاقهای زندگی مون روی روال میشه

از طرف دیگه طبق تعریف فیزیک کوانتوم هر چیزی در جهان شکلی از انرژی با فرکانس های مختلف هست که بعضی شو ما می توانیم ببینیم و بعضی رو نه،پس در آن صورت قبول خواهیم کرد که بعضی از این انرژی هایی که ما نمی بینیم مانند شیئی نادیدنی در اطراف ما و خانه های ما در حال حرکت هستند.


مفهومش اینه که هر چه در پیرامون ماست از انرژی فعال به وجود آمده حتی اشیای بی جان مانند صندلی، میز یا ساختمان دارای انرژی سیال هستند. فنگ شویی هنر و علم زندگی متعادل و هماهنگ بین انسان و طبیعت پیرامون اوست


توی این علم ما می خواهیم منزلمون رو طوری بچینیم که انرژی ها بهترین کارکرد خودشون رو داشته باشند، توی کارهامون گره نیوفته و ... زندگی مون روی روال باشه


کم کم اگه خوب یاد بگیرید با دیدن در و دیوار خونه افراد می تونید متوجه بشید زندگیشون چطور میگذره، به عنوان مثال یکبار یکی از همکارانمون عکسای خونش رو داشت نشون میداد نگاه کردیم،‌گفتیم رابطه ت با همسرت چطوره؟! اونم گفت بد نیست ، ما (من و دوستم)‌ هم که خیلی باهاش صمیمی نبودیم و اون موقع هم تازه کار بودیم ابرو انداختیم بالا و چیزی نگفتیم ...... سه سال بعدش از بچه ها شنیدیم ، اون موقع تازه جدا شده بوده 


دوتا نکته:

1.  ممکنه با خوندن چیزهایی که می گم فکر کنید خرافات یا تلقین ه ، باید عرض کنم نتایج ملموس اون رو با من خودم دیدم و شما هم اگه انجام بدهید و دنبال زبان نشانه ها باشید خیلی خوب می تونید تغییرات را احساس کنید.  اصلا مگه میشه چیزی رو جابجا کنید و اتفاقی نیوفته ;)

a.   مثلا دیدید آدمهایی رو که سالها توی یه خونه نشستن، تا خونه رو عوض کردن کلی اتفاق جدید براشون افتاده ؟

b.  یا اصلا دیدید وقتی خونه تون رو عوض می کنید با اینکه خودتون همون آدمهایید ، اتفاقای جدید توی زندگی تون میوفته ..... بعضی ها میگن این خونه اومد داره یا نداره .....

c.   برای همه ما اتفاق افتاده که به آپارتمانی وارد شویم و بلافاصله راحتی و گرمی محیط یک خانه را احساس میکنیم و یا آپارتمان هایی را دیده ایم وقتی واردشون می شویم نفسمون می گیره و احساس خوبی نداریم

 

2.  توی فنگ شویی جادوگری نمی کنیم ، یعنی نمی تونیم کسی رو پولدار کنیم و یا شوهر بدیم یا ... توی جادوگری انرژی اضافه از جهان هستی کسب می کنند و چون نمیشه تعادل انرژی رو بهم زد بعد با یه اتفاق دیگه اون اضافه انرژی کسب شده از طرف گرفته میشه ولی توی فنگ شویی با انرژی هایی که مال خودتونه کار می کنید و جریانش رو هماهنگ میکنید.

 

چند تا مطلب دیگه:

1.  اگه مطالب رو از طریق این وبلاگ شروع می کنید ، ازتون خواهش می کنم به بقیه سرچها کاری نداشته باشید. خیلی از مطالب توسط افراد نابلد ترجمه شده اند. من مطالبی رو میذارم که خودم نتیجه ش رو قبلا دیده م .

2.   فنگ شویی هیچ گونه مجسمه توصیه شده ، گیاه خاص و ... نداره ، اینکه می نویسن فلان کریستال سمبل فنگ شویی عشق و فلان گیاه براتون معجزه می کنه ...... تحریفات ه ......


ادامه مطلب --- فردا

غول واقعی یا ساخته ذهن ما

دختر آقای همکار دیروز کن.کور داشته

 

امروز پرسیدم چطور بوده

 

توضیح دادن که خیلی سخت بوده و قشنگ هم معلوم بود نگران هستن

 

گفتم اشکالی نداره، اگه سخت بوده برای همه بوده

 

شما نگران نباشید ، بهش بگید می دونیم تلاشت رو کردی و همین کافیه

 

یه برنامه تفریحی براش بذارید که خستگی این مدتش در بره

 

آقای همکار (با استرس) : اصلا کن.کورشون خیلی سخت بوده معلمها هم به جواب واحد نرسیدن

دوره گذارررررررر

 خاله جونهام  عضو اینستا شدن

 

دختر خاله ها و پسرخاله ها 

 

حتی اونهایی که تو ایران نیستن نه جزو فالوینگ هان و نه فالوئرها 

 

 از یه طرف

 

به نظرم اینجوری برای هر دو طرف بهتره  

 

از طرف دیگه 

 

دلم برای هر دو طرف می سوزه