غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

هفت اردیبهشت

این روزا خود بهشته، اینقدر هوا خوبه که دلم نمیاد از سر صبح بیام شرکت 

پنجره ها رو باز می کنم 

موزیک خوب می ذارم 

 صبحونه می خورم  

لذت روزمره رو می برم و بعد کارامو میکنم و میام سرکار ( چرا میام؟ چون فرداش دوباره بتونم دیر برم)

امروز رسیدم پایین ساختمون اینقددددددررررررر هوا عالی بود که اگه اسنپ جلوی در نبود برمیگشتم ...

 -

تو روزهای اردیبهشت چند تا تولد عزیز دارم 

یکیش هفتم 

تولد پدربزرگی ه که هیچوقت تولدها از یادش نمی رفت 

آخرین کادوی تولدی که ازش گرفتم سال اول دانشگاه بودم اوایل ترم دوم 

من از سر کوچه برمیگشتم خونه و دیدم با یه گلدون تو دستش داره از ته کوچه میاد

چقدر برام ارزش داشت 

چقدر دوست داشتم این روزا هم بود و باهاش بیشتر از گذشته ها حرف میزدم 

تولدت مبارک آقاجون 

هفت اردیبهشت به وقت 101 سال پیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.