غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

پدر سالار

 

آقای همکار تو یه طبقه از خانه پدریش زندگی می کنه    

 

هفته چند بار هم می کنه تو چشم ما که ما خانواده سنتی هستیم  

 

و برای هم میمیریم و بدون هم نمی تونیم   

 

و از رسوماتشون و تفریحات دسته جمعی شون میگه   

 

حالا پدر و بزرگ خانواده چند وقت پیش سکته کردن  

 

بچه ها هم سریع طرف رو رسوندن بیمارستان  

 

و رفتن کلی شمع مشکی و ظرف یکبار مصرف و هر چیز دیگه ای که ممکنه تو مراسم اسمشو نبر لازم بشه خریدن  

  

داشت تعریف می کرد  

  

ما : آیکون چشم گرد :-oooo

از صبح هر نیم ساعت یکبار  

 

به یه سوالی راجه به لی.نکداین و ای.ن.ستاگرام و سایر نرم افزارها و چجوری پست بذاری تو و چجوری دوستاتو توش پیدا کنی و  

 

و چجوری تو تل.گرام یه سری پیغام رو چند جا بفرستی و بقیه چیزهای پایه ای که یک ثانیه به اون نرم افزار نگاه کنی می تونی  

 

انجامش بدی........ جواب بدادم 

 

جالبترش اینه که آقای همکار سوال پرسنده خیلییییییییییی آدم زرنگ و باهوشی و موفقی ه  !!!  

 

فکر کنم فقط عاشق سوال پرسیدن ه 

 

ولی من الان جمله ی سوال :ببخشید خانوم مهندس یه نرم افزار هست /// یا چجوری فلان رو می شنوم، دقیقا فشارم می افته و  

تنم می لرزه  

 

یا ایها المومنون

 

چقدر نشانه می خواهید تا بالاخره ایمان آورید  

 

الان دو تا زندگی دور و بر من متشنج ه  

 

سر موضوعاتی که قبلا هشدار دادم ،  

 

فلانی حواستو جمع کن ، این ره به فلان جا هستا  

 

کی ه که گوش بده  

 

حالا هنوز هم میگم ، حالا که اینجوری شده اینکار رو بکن  

 

بازم گوش نمی دن

دوره جدید فنگ شویی

 

صبح و روزتون بخیر و شادی دوستای گل  

 

من هر چقدر سعی کنم کامل از فنگ شویی بنویسم  

 

باز هم یه قسمتهای عمده ای ش نیاز به کار عملی و کلاس حضوری داره  

 

 که من اینجا نمی تونم درموردشون بنویسم

 

ضمن اینکه کلا کلاسش fun‌ ه و خوش میگذره  

 

نهایتا، اون کلاسی که خودم آموزش دیدم دوره جدید داره شروع میکنه  

 

 

شنبه عصر ها ساعت 17:30 از 10 مرداد 

 

و  یک کلاس دیگه  

 

یکشنیه صبح ها ساعت 10:30 از 11 مرداد  

 

 

این کلاسها هفته ای یک روز برگزار می شه   

 

 

قبلا تر ها جلسه اول حضور در کلاس رایگان بود (الان رو نمی دونم)‌ 

 

اگه کسی تمایل به حضور داره، کامنت بذاره یا پیغام  تا راهنمایی ش کنم