غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

آدمی که من نیستم ...

حوالی همین روزا که وبلاگمو اتفاقی دوباره پیدا کردم 

یه دوست خیلی قدیمی دو تا عکس برام فرستاد 

یه تولدت مبارک که با برنامه Paint نوشته شده بود و یه کارت پستال

گفت اینها رو یادت میاد 

اولی رو که اصلا و دومی رو هم اگه خیلی به ذهنم فشار می آوردم می گفتم آشناست ولی احتمالا تو کامپیوتر دوستم دیدمش 

در ادامه معلوم شد جفتش کار خودم بوده به تاریخ 2006! 

هنوزم هر چقدر فکر می کنم نمی دونم چجوری با paint نوشته بودم و شکل کشیده بودم اونم به اون خوبی

ودستخط الانم هم کلی با نوشته تو کارت پستال فرق می کرد ... 

و البته یه سری خاطره دیگه که حتی بعد تکرارشون، یادم نیومد :-

---

شاید تو این چند سال غیر از سلولهای جسمم، سلولهای روحم هم خودشون رو بازسازی کردن و آدمهای دیگه ای از اون من قبلی متولد شدن 

شاید رفتم تو یه زندگی موازی و برگشتم 

الان چرا داره یه اتفاقهایی یادآوری میشه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.