غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

بازگشت هیجان انگیز

روایت 1:

چند روز (کمتر از انگشتهای دست) پیش حرف یه ماجرایی شد و می خواستم همکارم رو راهنمایی کنم، یادم افتاد قبلا تو وبلاگم نوشتمش ، رفتم بلاگفا رو زیر و رو کردم پیداش نکردم 

خلاصه با سرچ و منابع دیگه راهنمایی ش کردم در این بین خوندن نوشته هام برام جالب بود یه جاهایی غیبت یکی رو کرده بودم که هر چی فکر کردم یادم نیومد کی بوده :-!


روایت 2: 

یکی از وبلاگ نویسهای مورد علاقه م رو چند ساله از اینستا فالو می کنم، دو سه روز پیش گفت که هنوز وبلاگ می نویسه و تو بلاگ اسکای هست، پیجش رو باز کردم دیدم یکی دو تا اسم آشنا اون کناره 

دلم برای دنیای وبلاگ تنگ شد


روایت 3:

اومدم بلاگ اسکای وبلاگ بسازم گفت این ایمیل قبلا ثبت شده 

من :-O

بازیابی کلمه عبور زدم دیدم کلیییییییی مطلب و دو تا وبلاگ لینک شده دارم :))))) 


روایت 4:

می ترسم نتیجه گیری کنم احساس می کنم در این میانه فورمت شدم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.