غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

نسبیت

وقتی پدر جان همراه ما سریال لطیفه رو می بینه و من دارم کاراکتر ها رو براش توضیح میدم:


این رییس بیمارستان ه ، کله گنده ی خلاف کارا ، تو کار پولشویی و قاچاق اعضای بدن انسان و ... س


این پسر ه نوچه ی اونه ، این دختره رو دزدیده و بعد خواهرش رو با تهدید مجبور به پولشویی کرده


این پلیس ه ولی با اون خلافکارا (آدم اولی ه) همدست ه


این شوهر اونه ولی دوست پسر معشوقه ی اون بوده، بخاطر پول اومدن با این خانواده ها وصلت کردن 


اون ...


این پسره، پسر اون آدم خلاف گنده هس، ولی آدم خوبی ه ...... "فقط" الکلی ه


نظرات 3 + ارسال نظر
مینا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 11:45

غزاله جون - چرااینقدر دیربه دیر می نویسی !! انگار یکی باید بهمون بگه -تا ننویسی منم نمی تونم فنگ شویی کنم !! نخند - بخدا جدی میگم - الان کلی از کارهام مونده - تو هم که نمی نویسی . منم فنگ شویی کردم -نمی دونم اینجا ها هم قبوله یا نه ؟جعبه کارت ویزیت های کنار تلفن - قفسه های انباری - حتی وسایل توی جعبه ابزار - بانکه های ترشی ها - قبول هم نباشه اعصاب خودم که خیلی راحت شد . دستت درد نکنه . مرسی که باعث و بانی کارخیرشدی .

من تند تند نمی نویسم که شما برسید رفع انباشتگی کنید . و همانا آگر بدانید که چقدررررررررر رفع انباشتگی از باقی جنبه ها مهم تر است ;)

sahra سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 08:52

با سلام
غزاله جون دیگه از فنگ شویی نمی نویسی . من رفتم و دراور و کمد رو فنگ شویی کردم و لباسهای قدیمی دادم رفت.

آیا وسایل آرایشی روی میز آرایش هم نیاز به فنگ شویی داره. و اینکه چه رنگهایی رو باید بیشتر و در کجا استفاده کنیم

با تشکر

می نویسم ، این چند روزه خیلی کار داشتم فرصت گردآوری و جمع بندی نبود ،
دارم میرم مسافرت ، میشه بعد از تعطیلات
.
.
.
فنگ شویی کردی چه خبر؟؟؟؟؟؟
وسایل آرایشی فنگ شویی شده س روی میز؟ یعنی از همه ش استفاده می کنی یا دکوری هستن؟

عمو سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 03:39

من نمی بینم اما از تفاسیر شما مشخص بود سریاله داغونیه

من خودم هر چند سال ممکنه یه سریال ببینم ولی این رو دوست دارم ،
داستانشو کش نمیده ، یه گره رو باز می کنه و یه گره جدید ایجاد می کنه که برای من مخاطب جذابیت داره
اصل داستان قدرت پول های کثیف و نفوذش تو حوزه های مختلف با ماسک خیرخواهانه س

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.