غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

دوره جدید فنگ شویی

 

صبح و روزتون بخیر و شادی دوستای گل  

 

من هر چقدر سعی کنم کامل از فنگ شویی بنویسم  

 

باز هم یه قسمتهای عمده ای ش نیاز به کار عملی و کلاس حضوری داره  

 

 که من اینجا نمی تونم درموردشون بنویسم

 

ضمن اینکه کلا کلاسش fun‌ ه و خوش میگذره  

 

نهایتا، اون کلاسی که خودم آموزش دیدم دوره جدید داره شروع میکنه  

 

 

شنبه عصر ها ساعت 17:30 از 10 مرداد 

 

و  یک کلاس دیگه  

 

یکشنیه صبح ها ساعت 10:30 از 11 مرداد  

 

 

این کلاسها هفته ای یک روز برگزار می شه   

 

 

قبلا تر ها جلسه اول حضور در کلاس رایگان بود (الان رو نمی دونم)‌ 

 

اگه کسی تمایل به حضور داره، کامنت بذاره یا پیغام  تا راهنمایی ش کنم

نظرات 11 + ارسال نظر
لی لی یت دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 10:06

درود و نور بر تو غزاله بانو
تازه باهاتون آشنا شدم و از نوشته هاتون لذت بردم فقط یه وسواس بیمار گونه هرگز من رو رها نمیکنه و اونهم اینه که مبادا این آداب با خرافه در هم آمیخته باشه ؟ راهی هست برای حصول اطمینان ؟

سلام بر لی لیت عزیز، خیلی افتخار دادید
والا چه عرض کنم اثباتش با حرف کار سختی ه ولی مساله ای که در مورد فنگ شویی وجود داره اینه که وقتی مثلا تابلو رو از روی دیوار بر میداری یا روی دیوار میذاری ، نتیجه ش رو میبینی
در مورد قسمتهای پیشرفته ترش اینجا چیزی ننوشتم که بتونم مثال بزنم ولی مثال خیلی زیاد داره که ارتباطش رو نشون میده
نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم؟
مثلا من خودم یه عکس آتلیه ای با همسرم دارم که کلا توی آغوششم، همینکه این رو میزنم رو دیوار ، ایشون اینقدر کنترل گر میشه که حتما دعوامون میشه، برای همین برش داشتم و به خوشی زندگی میکنم، ایشون هم کاری به چیزی نداره

بهار شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 08:31

سلام
لطفا من راهنمایی کنین
یه دنیا تشکر

ببخشید دیر اومدم وبلاگ ، براتون ایمیل کردم لطف چک کنید

زهره شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 06:05

سلام
خوبی عزیزم
میشه بپرسم محل و قیمت این کلاسها چنده؟ یه سوال دیگه هر دوره چقدر طول میکشه؟
مرسی خانومی

ببخشید دیر اومدم وبلاگ ، براتون ایمیل کردم لطف چک کنید

مهتاب جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 05:29

لطف میکنید برای من به این ایمیل بفرستین.
ممنون

ببخشید دیر اومدم وبلاگ ، براتون ایمیل کردم لطف چک کنید

غزال پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 06:14 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام خوبی؟؟چه خوب که من یه همنام تو دنیای مجازی پیدا کردم. همیشه غزاله دورو برم کم بوده حتی توی این دنیا
غزاله جان توی اصفهان هم ازین کلاسا هست؟

سلام هم اسم عزیز، آری این اسم مخصوصا تو همسن های ما کمتره ؛)
این کلاسها با توجه به تعداد داوطلب ها و درخواستهایی که میرسه، در شهرهای متقاضی توسط همین مدرس تشکیل میشه (میدونم قبلا در اصفهان، چند دوره یزد و ...) برگزار شده

مهتاب چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 15:09 http://mahataba@gmail.com

سلام
این دوره چند جلسه هست ؟و شهریه چه قدر هست ؟
ممنون

ایمیلتون رو چک کنید ، راهنمایی کردم

soso سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 05:30

غزاله جان فک کنم تو شهر ما برگزار میشه مطمئن نیستم ولی اگه برگزار بشه حتما شرکت می کنم
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

آفرین دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 10:31

خوشحال میشم لطف کنید کلاس های شهرستان رو اطلاع رسانی کنید.

باشه ، کدوم شهرستان؟

خورشید دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 07:50

سلام
ولی حیف میشه اگه اینجا ننویسین.کاش شما با همین نثر ساده ادامه بدین.
ممنون میشم اگه حدودا بگین محل برگزاری کلاس کجاست؟

من تا اونجا که بتونم و قابل انتقال باشه مطالب از طریق نوشتن، اینکار رو انجام میدم، ولی واقعا یه قسمتهایی رو اینجا نمی تونم بگم
کلاسش هم فوق العاده س ، مطمئنم اگر تشریف ببرید پشیمون نمی شید، چون قبلا هرکی رفته خودش به چند نفر دیگه توصیه کرده
-
حدودش جردن / مهیار ;)

مینا دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 06:39

من تهران زندگی نمی کنم .بعد هم فکر کنم تو بهتر از اساتید کلاس ها تدریس می کنی .نمیشه تو بنویسی ما بخونیم ؟

تا اونجاییکه بشه حتما، ولی کلاسش چیز دیگه س

soso دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 05:27

غزاله جان من که شهرستان امکان حضور ندارم ولی کاشکی همون چیزای کلی رو برامون بگید من خیلی استفاده کردم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

تا اونجاییکه بشه حتما، ولی کلاسش چیز دیگه س
بعضی وقتا کلاسها در شهرستانها هم برگزار میشه، اگر تمایل به حضور داشتید بهم اطلاع بدید ، خبر دار شدم اطلاع رسانی می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.