غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری
غزی

غزی

روزانه هام - خاطره بازی از هر دری

فنک شویی سلامتی


(1)

کسانی که خیلی کار چشمی انجام می دن و یه سر چشمشون به مانیتور و گوشی ه ، هر از چند گاهی (مثلا آخر هفته ها)‌باید از شهر خارج بشن و جاهای دور را نگاه کنند (مثلا افق، آسمون و ...)

اینکار انرژی حیاتی مورد نیاز بدن رو که باید از طریق چشم ها جذب بشه رو تامین میکنه.



(2)

وقتی دنبالچه در راستای ستون فقرات قرار می گیره ، بهترین حالت برای گردش انرژی در بدن هستش 

برای اینکار

1. خودتون را صاف کنید بطوریکه گردن، ستون فقرات و دنبالچه ، در یک راستا، صاف صاف باشند.

2. دستهاتون رو شل شل کنید (مسلما الان در حالت معمولی یک انسان نایستاده اید).

3. هر چند ثانیه که تونستید در همون وضعیت بمونید (به مرور، زمان بیشتری رو می تونید در این وضعیت بایستید)‌


.  

نظرات 2 + ارسال نظر
عمو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 17:14 http://Mrmustache.blogsky.com

دست گلت درد نکنه
من پشت میزم همیشه خمیده ام :(


خو نکن عمو، من بیشتر حالت لمیده دارم ولی ، کی برد رو هم از کنار میز رد کردم ، برای همین تا جلوی میز میاد ، تو یه مقاله ای خونده بودم که این حالت کمترین فشار رو به ستون فقرات در نشستن های طولانی میاره
.
ولی اون حرکت اژدها رو باید ایستاده انجام بدید ، بعدش خودتون متوجه میشید چقدر حالتون بهتر میشه ;)

عمو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 16:09 http://Mrmustache.blogsky.com

غزاله، مدیتیشن خاصی بلدی بهمون یاد بدی؟

نه عمو جان، مدیتیشن نداشتیم تو درسامون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.